e.kreda interneto bankas suteikia galimybę atlikti visas kasdienes ir Jums įprastas operacijas:
Naudotis interneto banku galite nemokamai, o prie jo prisijungus atliekamos finansinės operacijos paprastai pigesnės už tas pačias operacijas, atliekamas atvykus į uniją.
Daugumą kasdieninių operacijų galite atlikti neatvykę į kredito uniją.
Mokėjimo paslaugos internetu teikiamos už patrauklius įkainius, terminuotų indėlių sutartys sudaromas su didesne palūkanų norma.
Internetu mūsų paslaugomis galite naudotis visur ir visada. Prisijungti galite Jums patogiausiu laiku ir būdu: mobiliuoju e. parašu arba „Smart-ID“ programėle, vienkartiniu saugos kodu, gautu SMS žinute.
Visos Jūsų atliekamos operacijos vykdomos laikantis griežčiausių saugumo standartų.
Elektroninių paslaugų teikimo sutartį galite sudaryti atvykę į KREDA grupės kredito uniją, kurios narys esate. Kaip tapti KREDA grupės kredito unijos nariu?
Prisijungti prie e.kreda sistemos Jūs galite trimis būdais:
Kas yra mobilusis parašas?
Ką galite daryti turėdami mobilųjį parašą?
Kur galima įsigyti mobilųjį parašą?
Kas yra SMART ID?
Smart-ID“ – tai nemokama programėlė, veikianti kaip tapatybės patvirtinimo priemonė (kaip ir mobilusis parašas) ir leidžianti patogiai ir greitai prisijungti prie unijos interneto banko, tvirtinti atliekamas operacijas.
Programėle gali naudotis visi mūsų nariai nuo 7 metų amžiaus, turintys išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį.
„Smart-ID“ veiks visur, kur yra bevielis (wifi) ir /arba mobilusis interneto ryšys.
Norint užsiregistruoti Smart-ID paskyrą, jums reikia:
Atkreipiame dėmesį, kad prisijungti prie el. bankininkystės e.kreda.lt galite tik turint „Smart-ID“ o ne „Smart-ID Basic“ vartotojo paskyrą. Norėdami sužinoti, koks yra jūsų paskyros lygis, atidarykite „Smart-ID“ programą ir meniu spustelėkite „Naudotojo informacija“. Jei nurodoma: „Smart-ID“ kvalifikuotas elektroninis parašas“, vadinasi, turite visišką prieigą prie visų „Smart-ID“ palaikomų paslaugų. Kitu atveju apsvarstykite galimybę atnaujinti savo paskyrą.
Techniniai reikalavimai:
„Android“ įrenginiai
Operacinė sistema: „Android 5“ arba naujesnė
Vieta diske: ~36 MB „Android 5.x“, ~24 MB „Android 9“
Ekrano aukštis: bent 480 piks.
Ekrano dydis: bent 3,5 col.
Interneto ryšys (veikia tik su „Wi-Fi“ įrenginiais, nereikia mobiliojo interneto ryši
„iOS“ įrenginiai
Operacinė sistema: „iOS 11“ arba naujesnė
Vieta diske: 28 MB
Ekrano aukštis: bent 480 piks.
Ekrano dydis: bent 3,5 col.
Interneto ryšys (veikia tik su „Wi-Fi“ įrenginiais, nereikia mobiliojo interneto ryšio)
Įrenginiai: „iPhone 7“ arba naujesnis
Kaip pradėti naudotis ?
– Interneto bankas arba banko skyrius
Daugiau informacijos apie Smart-ID registraciją rasite čia.
Kas yra išmaniosios programėlės SMART ID kūrėjai?
„Smart-ID“ sukūrė „SK ID Solutions“. Programėlė, kuria Baltijos šalyse aktyviai naudojasi daugiau nei 2,9 mln., yra populiariausias prisijungimo prie interneto banko būdas.
SMART ID pagalba
El.paštu [email protected]
Tel. +370 670 41 807
Kas yra prisijungimas vienkartiniu saugos kodu ?
Prisijungimas žinute (SMS) gaunamu saugos kodu – tai kiekvieną kartą jungiantis prie Sistemos ir/ar tvirtinant lėšų pervedimus Unijos trumpąja žinute į mobiliojo ryšio telefono numerį, kurį Naudotojas nurodė Atpažinimo priemonių Sutartyje, siunčiamas vienkartinis kodas. Gaunamas kodas yra skirtingas kiekvieno prisijungimo prie Sistemos, mokėjimo nurodymo pervesti lėšas ar sutarties pasirašymo Sistemoje metu. Klientas pasirašydamas Sutartį pateikia galiojantį (aktyvų), išimtinai jam priklausantį ir jo naudojamą mobiliojo ryšio telefono numerį, į kurį pageidauja gauti trumpąja (SMS) žinute siunčiamą kodą;
Kaip prisijungti ?
Rekomenduojame naudoti dvi skirtingas prisijungimo priemones! Praradus arba pasibaigus pagrindinės prisijungimo priemonės galiojimui galėsite patogiai prisijungti su kita priemone. Taip pat turėti antrą prisijungimo priemonę verta dėl techninių sutrikimų neveikiant vienai iš prisijungimo priemonių.
D.U.K. apie interneto banką
Kaip nariai gali užtikrinti saugumą?
Kaip elgtis, jeigu jums daromas spaudimas, kyla įtarimų?
Prisijungimo prie elektroninių paslaugų sistemos žingsniai:
Slaptažodžio keitimo žingsniai:
Atkreipiame dėmesį, kad slaptažodis turi būti sudarytas iš ne mažiau kaip 8 simbolių. Tai gali būti skaičių specialių simbolių, raidžių, deriniai. Nekurkite slaptažodžių iš savo artimųjų vardų, gimimo datų.
Jums reiks atvykti į uniją ir unijos darbuotojas, patikrinęs Jūsų tapatybę, atstatys slaptažodį. Po slaptažodžio atstatymo reikės pažymėti varnelę prie „Jungiuosi pirmą kartą“.
Elektroninių paslaugų sistema galite naudotis kompiuteriu ar telefonu, kuriame yra įdiegta viena iš šių naršyklių:
Jeigu elektroninių paslaugų sistemos prisijungimo metu puslapyje naršyklės viršuje matote pranešimą „Naudojate nebepalaikomą arba pasenusią naršyklės versiją, todėl kai kurios elektroninių paslaugų sistemos funkcijos gali neveikti. Rekomenduojame atsinaujinti naršyklę arba naudoti kitą, tai reiškia, kad naudojamos naršyklės versija yra per sena ir, norėdami naudotis elektroninių paslaugų sistema, turite ją atnaujinti.
Unija šią paslaugą teikia nemokamai. Tačiau naudojantis mobiliuoju elektroniniu parašu mėnesinį mokestį už naudojimąsi mobiliuoju parašu gali taikyti jūsų mobiliojo ryšio operatorius.
Trumpąja žinute (SMS) gaunamas veiks toliau nurodytuose šalyse: Danija, Estija, Jungtinė Karalystė, Kipras, Latvija, JAV, Norvegija, Airija, Lenkija, Austrija, Liuksemburgas, Bulgarija, Malta, Čekija, Nyderlandai, Portugalija, Prancūzija, Graikija, Rumunija, Ispanija, Slovakija, Italija, Slovėnija, Suomija, Kroatija, Vengrija, Vokietija ir Belgija .
Mobiliojo elektroninio parašo atveju priemonė gali neveikti kai kuriose šalyse, todėl prieš vykstant į užsienį rekomenduojame apie tai pasitarti su savo mobilaus ryšio operatoriumi.
Smart-ID programėlę galima naudoti visame pasaulyje, kol jūsų išmaniajame įrenginyje yra veikiantis interneto ryšys.
Visos atpažinimo priemonės standartiškai būna aktyvuotos, todėl neveikiant vienai visada galima naudotis kita.
Negalėdami prisijungti prie e.kreda elektroninių paslaugų sistemos su mobiliuoju parašu, užklauskite Jus aptarnaujantį operatorių, ar nėra sutrikdytas mobiliojo parašo veikimas. Nesant sutrikimų, prašome susisiekti su savo unijos klientų aptarnavimo atstovais. Jei Jūsų paskyra e.kreda elektroninių paslaugų sistemoje buvo blokuota, kai 5 kartus neteisingai suvedėte prisijungimo duomenis, turėsite atvykti į uniją su savo asmens tapatybės dokumentu ir pateikę raštišką prašymą galėsite gauti naujas atpažinimo priemones.
Unija gali stabdyti naudojimąsi atpažinimo priemonėmis ar naudojimąsi e.kreda elektroninių paslaugų sistema tais atvejais kai:
TURITE KLAUSIMŲ?
SUSISIEKITE SU MUMIS
KREDA grupė savo svetainėje naudoja slapukus, kurie yra būtini svetainės veiklai. Jums sutikus, slapukus naudosime su tikslu pateikti Jūsų vartojimo patirčiai pritaikytą informaciją apie KREDA grupės teikiamas paslaugas ir pagerinti interneto svetainės veikimą. Jei sutinkate su visais naudojamais slapukais, prašome paspausti mygtuką „Sutinku su visais“. Jei norite pakeisti slapukų nustatymus, pasirinkite Jus dominančius slapukus bei spauskite „Išsaugoti pasirinkimus“.
Svarbu: kai kurie slapukai yra būtini tinkamam šios interneto svetainės veikimui. Šių slapukų naudojimas yra grindžiamas teisėtu interesu, todėl sutikimas jų įrašymui nėra prašomas. Plačiau skaitykite mūsų Slapukų politikoje.
Jūsų asmens duomenų saugumas KREDA grupei yra prioritetas. Jūsų pasirinkimai bus saugomi vienus metus.