Turite klausimų? +370 612 33366
Turite klausimų? +370 612 33366
Privatiems

Interneto bankas

Interneto bankas e.kredaPatogiai, greitai teikiamos paslaugos internete

e.kreda interneto bankas suteikia galimybę atlikti visas kasdienes ir Jums įprastas operacijas:

  • sužinoti savo sąskaitų likučius;
  • sužinoti savo sąskaitų likučius už pasirinktą laikotarpį;
  • gauti sąskaitos išrašą PDF, XML, ar Excel formatu už pasirinktą laikotarpį;
  • atlikti mokėjimo pervedimus unijos viduje, momentinius ar paprastus mokėjimus į kitą Lietuvoje arba kitoje SEPA ( Single Euro Payments Area) erdvei priklausančioje valstybėje veikiančią kredito įstaigą;
  • sudaryti ir nutraukti terminuoto indėlio sutartį;
  • sudaryti ir nutraukti taupomojo indėlio sutartį;
  • mokėti įmokas ir komunalinius mokesčius;
  • blokuoti mokėjimo kortelę;
  • pasikeisti sąskaitų limitus;
  • gauti/siųsti žinutes/pranešimus iš/į unijos (-ą);
  • atnaujinti „Pažink savo klientą“ anketos duomenis;
  • prisijungti prie elektroninių valdžios vartų;
  • atsisiųsti komisinio atlygio ataskaitą, pajamų ir turto deklaraciją bei paskolos suvestinę.

Naudotis interneto banku galite nemokamai, o prie jo prisijungus atliekamos finansinės operacijos paprastai pigesnės už tas pačias operacijas, atliekamas atvykus į uniją.

Kodėl verta naudotis unijos interneto banko paslauga?

Interneto bankas e.kredaGreita

Daugumą kasdieninių operacijų galite atlikti neatvykę į kredito uniją.

Interneto bankas e.kredaTaupu

Mokėjimo paslaugos internetu teikiamos už patrauklius įkainius, terminuotų indėlių sutartys sudaromas su didesne palūkanų norma.

SnaigėPatogu

Internetu mūsų paslaugomis galite naudotis visur ir visada. Prisijungti galite Jums patogiausiu laiku ir būdu: mobiliuoju e. parašu arba „Smart-ID“ programėle, vienkartiniu saugos kodu, gautu SMS žinute.

SnaigėSaugu

Visos Jūsų atliekamos operacijos vykdomos laikantis griežčiausių saugumo standartų.

Elektroninių paslaugų teikimo sutartį galite sudaryti atvykę į KREDA grupės kredito uniją, kurios narys esate. Kaip tapti KREDA grupės kredito unijos nariu?

Prisijungti prie e.kreda sistemos Jūs galite trimis būdais:

Mobilusis parašas

Kas yra mobilusis parašas?

  • Mobilusis elektroninis parašas — tai asmens tapatybės dokumento (pavyzdžiui, paso) ir įprasto parašo elektroninis atitikmuo, sukuriamas naudojantis saugiojo elektroninio parašo priemonėmis ir skirtas asmens tapatybei nustatyti bei pasirašomų duomenų autentiškumui patvirtinti.
  • Norint juo naudotis, reikia turėti mobilųjį telefoną su specialia SIM kortele – į telefoną reikės vesti savo m. parašo sPIN kodą.
  • Jūsų m. parašą apsaugo du sPIN kodai, kuriuos žinosite tik Jūs. Šiuos kodus įvesite savo telefone – tai yra saugiau, nei įvesti slaptažodį interneto puslapyje.

Ką galite daryti turėdami mobilųjį parašą?

  • Prisijungti prie interneto banko
  • Tvirtinti atliekamas operacijas

Kur galima įsigyti mobilųjį parašą?

  • Mobilųjį parašą įsigyti ir daugiau informacijos apie jo kainą bei naudojimo sąlygas galite gauti pas savo mobiliojo ryšio operatorių.
  • Telia
  • Bitė
  • Tele2
  • Teledema
SMART-ID

Kas yra SMART ID?

Smart-ID“ – tai nemokama programėlė, veikianti kaip tapatybės patvirtinimo priemonė (kaip ir mobilusis parašas) ir leidžianti patogiai ir greitai prisijungti prie unijos interneto banko, tvirtinti atliekamas operacijas.

Programėle gali naudotis visi mūsų nariai nuo 7 metų amžiaus, turintys išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį.

„Smart-ID“ veiks visur, kur yra bevielis (wifi) ir /arba mobilusis interneto ryšys.

Norint užsiregistruoti Smart-ID paskyrą, jums reikia:

  • Turėti Estijos, Latvijos ar Lietuvos Respublikos piliečio asmens kodą;
  • Privalote laikytis Smart-ID nustatytų amžiaus apribojimų;
  • Mobilųjį internetą ar belaidžio interneto ryšį.

Atkreipiame dėmesį, kad prisijungti prie el. bankininkystės e.kreda.lt galite tik turint „Smart-ID“ o ne  „Smart-ID Basic“ vartotojo paskyrą. Norėdami sužinoti, koks yra jūsų paskyros lygis, atidarykite „Smart-ID“ programą ir meniu spustelėkite „Naudotojo informacija“. Jei nurodoma: „Smart-ID“ kvalifikuotas elektroninis parašas“, vadinasi, turite visišką prieigą prie visų „Smart-ID“ palaikomų paslaugų. Kitu atveju apsvarstykite galimybę atnaujinti savo paskyrą.

Techniniai reikalavimai:

„Android“ įrenginiai

Operacinė sistema: „Android 5“ arba naujesnė

Vieta diske: ~36 MB „Android 5.x“, ~24 MB „Android 9“

Ekrano aukštis: bent 480 piks.

Ekrano dydis: bent 3,5 col.

Interneto ryšys (veikia tik su „Wi-Fi“ įrenginiais, nereikia mobiliojo interneto ryši

Googlepay

Huawey

 

 

„iOS“ įrenginiai

Operacinė sistema: „iOS 11“ arba naujesnė

Vieta diske: 28 MB

Ekrano aukštis: bent 480 piks.

Ekrano dydis: bent 3,5 col.

Interneto ryšys (veikia tik su „Wi-Fi“ įrenginiais, nereikia mobiliojo interneto ryšio)

Įrenginiai: „iPhone 7“ arba naujesnis

 Applepaty

 

Kaip pradėti naudotis ?

  1. Nemokamai atsisiųskite ir įsidiekite Smart-ID programėlę į savo išmanųjį įrenginį iš Google Play, App Store ar AppGallery paskyros;
  2. Prisijunkite prie SMAT-ID programėlės;
  3. Užregistruokite aukštesnio lygio Smart-ID paskyrą programėlėje pasirinkdami vieną iš šių būdų:

Asmens tapatybės kortelė

Mobilus parašas

Interneto bankas arba banko skyrius

Biometrinis identifikavimas

  1. Aktyvuokite paskyrą sekdami instrukcijas pagal pasirinktą tapatybės patvirtinimo būdą!

Daugiau informacijos apie Smart-ID registraciją rasite čia.

Kas yra išmaniosios programėlės SMART ID kūrėjai?

„Smart-ID“ sukūrė „SK ID Solutions“. Programėlė, kuria Baltijos šalyse aktyviai naudojasi daugiau nei 2,9 mln., yra populiariausias prisijungimo prie interneto banko būdas.

SMART ID pagalba

El.paštu [email protected]

Tel. +370 670 41 807

VIENKARTINIS SAUGOS KODAS, SIUNČIAMAS TRUMPĄJA SMS ŽINUTE

Kas yra prisijungimas vienkartiniu saugos kodu ?

Prisijungimas žinute (SMS) gaunamu saugos kodu – tai kiekvieną kartą jungiantis prie Sistemos ir/ar tvirtinant lėšų pervedimus Unijos trumpąja žinute į mobiliojo ryšio telefono numerį, kurį Naudotojas nurodė Atpažinimo priemonių Sutartyje, siunčiamas vienkartinis kodas. Gaunamas kodas yra skirtingas kiekvieno prisijungimo prie Sistemos, mokėjimo nurodymo pervesti lėšas ar sutarties pasirašymo Sistemoje metu. Klientas pasirašydamas Sutartį pateikia galiojantį (aktyvų), išimtinai jam priklausantį ir jo naudojamą mobiliojo ryšio telefono numerį, į kurį pageidauja gauti trumpąja (SMS) žinute siunčiamą kodą;

Kaip prisijungti ?

  1. Pirmą kartą jungiantys prie interneto banko naudotojas privalo nurodyti savo atpažinimo kodą bei telefono numerį;
  2. Paspaudus mygtuką gauti slaptažodį, unikalus 8 simbolių slaptažodis bus išsiųstas į tel. numerį;
  3. Gavus slaptažodį naudotojas privalo įvestį į slaptažodžio lauką ir paspausti Prisijungti;
  4. Prisijungus prie interneto banko naudotojas turi susikurti savo unikalų 8 simbolių slaptažodį.

Rekomenduojame naudoti dvi skirtingas prisijungimo priemones! Praradus arba pasibaigus pagrindinės prisijungimo priemonės galiojimui galėsite patogiai prisijungti su kita priemone. Taip pat turėti antrą prisijungimo priemonę verta dėl techninių sutrikimų neveikiant vienai iš prisijungimo priemonių.

D.U.K. apie interneto banką

Kaip užtikrinamas KREDA elektroninės bankininystės saugumas?
  • KREDA elektroninės bankininkystės puslapio adresas e.kreda.lt:Ekredajpg
  • KREDA elektroninės bankininkystės puslapis yra apsaugotas sertifikatu. Sertifikato tikrumą patvirtina interneto naršyklė. Šalia adreso kreda.lt, galite matyti spynelę;
  • KREDA elektroninės bankininkystės puslapyje ribojamas naršymo sesijos ilgis. Jeigu 5 minutes nėra vykdomi jokie veiksmai, prisijungimo sesija nutraukiama ir norint tęsti veiklą būsite paprašyti vėl suvesti prisijungimo duomenis. Laiko limitai apsaugo nuo prieigos prie interneto banko, jeigu naudotojas pamiršta atsijungti nuo savo paskyros baigęs darbą interneto banke;
  • KREDA grupės unijos niekada neprašo padiktuoti slaptažodžio;
  • KREDA grupės unijos nesiunčia SMS žinučių su nuorodomis į internetinę bankininkystę;
  • Nepateikite slaptažodžių ar kitos jautrios informacijos telefonu;
  • Apie įtarimą keliančius laiškus, SMS žinutes ir skambučius informuokite KREDA grupės uniją, kurios nariu esate;
  • Kelis kartus suvedus neteisingus prisijungimo duomenis, sistema laikinai blokuoja tokius bandymus.

Kaip nariai gali užtikrinti saugumą?

  • Jeigu naršyklė rodo pranešimą, apie nesaugų puslapį – neveskite jokių duomenų;
  • Niekada nesidalinkite slaptažodžiu ir prisijungimo vardu su niekuo. Jis yra skirtas tik jums;
  • Nusikaltėliai veikia skubindami ir sukeldami stresą. Neskubėkite, susisiekite su KREDA grupės unija, kurios nariu esate;
  • Saugokite savo kortelės duomenis. Duomenys yra skirti tik jums.
  • Prisijungę prie KREDA elektroninės bankininkystės puslapio, peržiūrėkite atliktas operacijas;
  • Jeigu pastebėjote neaiškias operacijas, iš karto praneškite KREDA grupės unijai, kurios nariu esate;
  • Baigę darbą – atsijunkite nuo KREDA elektroninės bankininkystės puslapio;
  • Kompiuteryje turėkite atnaujintą antivirusinę programą.

Kaip elgtis, jeigu jums daromas spaudimas, kyla įtarimų?

  • Susisiekite su KREDA grupės unija, kurios nariu esate;
  • Informuokite policiją telefonu 112;
  • Atvykite į KU padalinį.
Kaip prisijungti prie elektroninių paslaugų sistemos?

Prisijungimo prie elektroninių paslaugų sistemos žingsniai:

  • Interneto naršyklės adreso lauke surinkite https://e.kreda.lt arba, puslapyje www.kreda.lt arba savo unijos internetiniame puslapyje (jei unija tokį turi) viršutiniame dešiniajame kampe paspauskite ikonėlę e.kreda;
  • Atsivėrusiame lange pasirinkite prisijungimo priemonę:
    • Mobilusis parašas,
    • Smart-ID,
    • SMS.
  • Pasirinkus mobilų parašą arba Smart-ID atpažinimo kodo laukelyje įveskite savo atpažinimo kodą;
  • Žemiau esančiame laukelyje įveskite 4 paskutinius asmens kodo skaičius;
  • Paspauskite „Įsiminti mane“ jei nenorite vesti asmens kodo 4 skaičių kas kart prisijungiant prie elektroninės bankininkystės;
  • Vėliau sekite instrukciją prisijungimo lange;
  • Jungiantis SMS‘u papildomai reikės įvesti slaptažodį;
  • Jei registruojatės pirmąkart, sekite instrukcijas aprašytas dokumente „Internetinės bankininkystės naudojimosi taisyklės“.
Kaip pakeisti slaptažodį?

  Slaptažodžio keitimo žingsniai:

  • Būdami e-KREDA elektroninių paslaugų sistemoje, viršutiniame dešiniajame kampe pasirinkite „Nustatymai“ —> „Keisti slaptažodį“;
  • Toliau sekite instrukcijas:
    1. Įveskite galiojantį slaptažodį;
    2. Įveskite naują slaptažodį;
    3. Pakartokite naują slaptažodį;
    4. Išsaugokite įvestus duomenis paspaudžiant mygtuką „Keisti slaptažodį“.

Atkreipiame dėmesį, kad slaptažodis turi būti sudarytas iš ne mažiau kaip 8 simbolių. Tai gali būti skaičių specialių simbolių, raidžių, deriniai. Nekurkite slaptažodžių iš savo artimųjų vardų, gimimo datų.

Ką daryti pamiršus savo slaptažodį?

Jums reiks atvykti į uniją ir unijos darbuotojas, patikrinęs Jūsų tapatybę, atstatys slaptažodį. Po slaptažodžio atstatymo reikės pažymėti varnelę prie „Jungiuosi pirmą kartą“.

Kurias naršykles sistema palaiko?

Elektroninių paslaugų sistema galite naudotis kompiuteriu ar telefonu, kuriame yra įdiegta viena iš šių naršyklių:

  • Google Chrome 16 ir naujesnės versijos (rekomenduojama),
  • Mozilla Firefox 10 ir naujesnės versijos,
  • Microsoft Edge versijos nuo 110.0.1587.41,
  • Safari 5 ir naujesnės versijos,
  • Opera 10 ir naujesnės versijos.

Jeigu elektroninių paslaugų sistemos prisijungimo metu puslapyje naršyklės viršuje matote pranešimą „Naudojate nebepalaikomą arba pasenusią naršyklės versiją, todėl kai kurios elektroninių paslaugų sistemos funkcijos gali neveikti. Rekomenduojame atsinaujinti naršyklę arba naudoti kitą, tai reiškia, kad naudojamos naršyklės versija yra per sena ir, norėdami naudotis elektroninių paslaugų sistema, turite ją atnaujinti.

Ar atpažinimo priemonės kainuoja?

Unija šią paslaugą teikia nemokamai. Tačiau naudojantis mobiliuoju elektroniniu parašu mėnesinį mokestį už naudojimąsi mobiliuoju parašu gali taikyti jūsų mobiliojo ryšio operatorius.

Ar unijos suteiktomis atpažinimo priemonėmis galiu naudotis užsienio šalyse?

Trumpąja žinute (SMS) gaunamas veiks toliau nurodytuose šalyse: Danija, Estija, Jungtinė Karalystė, Kipras, Latvija, JAV, Norvegija, Airija, Lenkija, Austrija, Liuksemburgas, Bulgarija, Malta, Čekija, Nyderlandai, Portugalija, Prancūzija, Graikija, Rumunija, Ispanija, Slovakija, Italija, Slovėnija, Suomija, Kroatija, Vengrija, Vokietija ir Belgija .

Mobiliojo elektroninio parašo atveju priemonė gali neveikti kai kuriose šalyse, todėl prieš vykstant į užsienį rekomenduojame apie tai pasitarti su savo mobilaus ryšio operatoriumi.

Smart-ID programėlę galima naudoti visame pasaulyje, kol jūsų išmaniajame įrenginyje yra veikiantis interneto ryšys.

Visos atpažinimo priemonės standartiškai būna aktyvuotos, todėl neveikiant vienai visada galima naudotis kita.

Ką daryti, jeigu negaliu prisijungti prie e.kreda elektroninių paslaugų teikimo sistemos?

Negalėdami prisijungti prie e.kreda elektroninių paslaugų sistemos su mobiliuoju parašu, užklauskite Jus aptarnaujantį operatorių, ar nėra sutrikdytas mobiliojo parašo veikimas. Nesant sutrikimų, prašome susisiekti su savo unijos klientų aptarnavimo atstovais. Jei Jūsų paskyra e.kreda elektroninių paslaugų sistemoje buvo blokuota, kai 5 kartus neteisingai suvedėte prisijungimo duomenis, turėsite atvykti į uniją su savo asmens tapatybės dokumentu ir pateikę raštišką prašymą galėsite gauti naujas atpažinimo priemones.

Ar unija gali stabdyti mano atpažinimo priemones/ operacijas atliekamas elektroninių paslaugų sistema?

Unija gali stabdyti naudojimąsi atpažinimo priemonėmis ar naudojimąsi e.kreda elektroninių paslaugų sistema tais atvejais kai:

  • Yra objektyviai pagrįstos priežastys, susijusios su sistemos ir/ar identifikavimo priemonių ir/ar prisijungimo duomenų saugumu, įtariamu neautorizuotu ar nesąžiningu naudojimusi sistema.
  • Yra nesilaikoma elektroninių paslaugų sutarties sąlygų;
  • Unija sužino apie identifikavimo priemonių ir/ar prisijungimo duomenų vagystę ar praradimą kitu būdu, įtarus ar sužinojus apie identifikavimo priemonių ir/ar prisijungimo duomenų neteisėtą įgijimą arba neautorizuotą jų naudojimą, taip pat apie faktus ar įtarimus, kad identifikavimo priemonių duomenis ir/ar prisijungimo duomenis sužinojo arba jais gali pasinaudoti tretieji asmenys, turi pagrįstų įtarimų, kad Sistema ir jos pagalba prieinamose Jūsų sąskaitose esančiomis lėšomis ar valdomomis mokėjimo priemonėmis gali neteisėtai pasinaudoti tretieji asmenys arba kad Sistema gali būti naudojama ar yra panaudota nusikalstamai veikai vykdyti;
  • Jums to pareikalavus (praradus ar sugadinus išduotą identifikavimo priemonę ir/ar prisijungimo duomenis, iškilus grėsmei, kad apie išduotą identifikavimo priemonę ir/ar kliento prisijungimo duomenis gali sužinoti arba sužinojo tretieji asmenys, atsiradus kitoms priežastims, dėl kurių Jūs ar Jūsų įgaliotas asmuo negali naudotis sistema);
  • Jums ar Jūsų įgaliotam asmeniui sistemoje 5 (penkis) kartus neteisingai panaudojus išduotą ar Jūsų naudotojo pasirinktą identifikavimo priemonę ir (ar) pagrįstai kylant įtarimams, kad mokėjimo nurodymus kliento/kliento įgalioto asmens vardu gali pateikti (pateikia) tretieji asmenys.

 

TURITE KLAUSIMŲ?
SUSISIEKITE SU MUMIS

Kontaktai