Paskelbus karantiną šalyje ir joje įvedus tam tikrus apribojimus fiziniams bei juridiniams asmenims, norime informuoti apie pokyčius susijusius su KREDA kredito unijų narių aptarnavimu, paskolų pertvarkymo ir saugumo kredito unijų padaliniuose priemones.
Laikinas fizinio asmens paskolos mokėjimo sustabdymas:
Jei netekote darbo arba negalite planuoti ateinančių mėnesinių įmokų dėl paskelbto karantino, siūlome galimybę atidėti paskolos dalies grąžinimą 3 mėnesių laikotarpiui. Šia galimybe galite pasinaudoti jei:
Laikinas juridinio asmens paskolos mokėjimo sustabdymas:
Verslo subjektams, dėl šalyje paskelbto karantino susiduriantiems su sunkumais ir negalintiems užtikrinti nepertraukiamų būsimų verslo paskolos įmokų, siūlome galimybę atidėti paskolos dalies grąžinimą 6 mėnesių laikotarpiui. Paskolos įmokų sustabdymas svarstomas individualiai, todėl kviečiame susisiekti su KREDA kredito unija, kurios nariu esate ir telefonu arba elektroniniu paštu aptarti savo atvejį.
Apyvartinių lėšų finansavimas:
Kviečiame susisiekti su KREDA kredito unija, kurios regione vystote savo verslą ir susiduriate su apyvartinių lėšų stygiumi arba, manote, kad su juo susidursite netolimoje ateityje dėl šiuo metu šalyje paskelbto karantino. Esame pasiruošę apsvarstyti kiekvieną atvejį individualiai ir pasiūlyti geriausią įmanomą finansinį sprendimą užtikrinti Jūsų verslo tvarumą kritiniu laikotarpiu.
Papildomos priemonės verslui:
UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ ir UAB „Žemės ūkio paskolų garantijų fondas“ reaguodamos į sparčiai besikeičiančią ekonominę situaciją supaprastino paskolų pertvarkymo su valstybinėmis garantijomis procesus, siekiant sumažinti finansinę naštą verslo ir ūkio subjektams šiuo ypatingu laikotarpiu.
Daugiau informacijos apie UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ karantino metu taikomas priemones verslo paskoloms rasite ČIA.
Daugiau informacijos apie UAB „Žemės ūkio paskolų garantijų fondas“ karantino metu taikomas priemones žemės ūkio paskoloms rasite ČIA.
Papildomos saugumo priemonės KREDA kredito unijose:
Rinkitės elektroninius aptarnavimo kanalus
Rekomenduojame, rinktis elektroninius klientų aptarnavimo kanalus: kasdienes operacijas atlikti interneto banke e.kreda, esant klausimams, ar norintiems finansinės konsultacijos, susisiekti su KREDA kredito unijų darbuotojais telefonu, elektroniniu paštu, užpildžius užklausą kredito unijų internetinėse svetainėse.
Jei neturite su kredito unija sudarytos elektroninių paslaugų teikimo sutarties, susisiekite su unijos, kurios nariu esate, darbuotojais ir aptarkite patogų ir saugų būdą gauti interneto banko e.kreda paskyrą kasdienius finansinius reikalus tvarkyti elektroninėje erdvėje.
Bekontakčiai mokėjimai
Venkite grynųjų pinigų. Atsižvelgiant į virusų plitimo būdus, prekes pirkite internetu arba pasinaudokite bekontakčiais atsiskaitymais. Visgi atsiradus būtinybei turėti grynųjų pinigų, saugokite save ir aplinkinius, rinkitės bankomatų paslaugą ir nevykite pinigų išgryninimo paslaugą atlikti kredito unijoje.
Jei neturite bekontaktės KREDA MasterCard kortelės, susisiekite su unijos, kurios nariu esate, darbuotojais ir aptarkite kaip atsiimti kortelę saugiu ir Jums patogiu būdu.
Esame pasiruošę atsakyti Jums rūpimus klausimus telefonu +370 612 33366, elektroniu paštu [email protected] arba užpildžius užklausą KREDA internetinėje svetainėje.