Turite klausimų? +370 612 33366
Turite klausimų? +370 612 33366
Privatiems

KREDA tyrimas: vyrai, pirkdami internetu, mokėjimo kortelėmis išleidžia dvigubai daugiau nei moterys

2021 m. Vasario 25 d.

Atliktas tyrimas parodė, kokie yra mokėjimų kortelių savininkų atsiskaitymų įpročiai fizinėse ir elektroninėse parduotuvėse.

Kaip ir dauguma finansinių paslaugų įmonių, Jungtinė centrinė kredito unija savo klientams išduoda „MasterCard“ mokėjimų korteles. Jomis reikalingų daiktų reikiamu metu galima įsigyti ir pasinaudojus kreditu, kurio limitas – net iki 6000 Eur.

Statistikos tyrimas atskleidžia, jog įprastinėse parduotuvėse KREDA „MasterCard“ kortelių turėtojai išleidžia vis dar maždaug 10 kartų daugiau nei internetinėse parduotuvėse.

Vyrai su MasterCard išleidžia daugiau elektroninėje erdvėje

Atsiskaitymų statistika mokėjimo kortelėmis pagal lytį rodo, kad KREDA grupės klientai vyrai daugiau išleidžia atsiskaitinėdami mokėjimo kortelėmis internete nei moterys. Jų apsipirkimo krepšelio suma beveik dvigubai didesnė nei moterų.

  1. parduotuvėse dažniausiai apsiperka klientai iki 50 metų

Internetinėje erdvėje mokėjimus kortele atlieka net 81 proc. KREDA grupės klientų iki 50 metų. Galima išskirti šias grupes:

  • klientai iki 30 metų atlieka 32 proc. mokėjimų internete;
  • klientai nuo 30 iki 40 metų – 25 proc.;
  • klientai nuo 40-50 metų – 24 proc.;
  • vyresni nei 50 metų klientai atlieka 19 proc. mokėjimų internete.

Kokiose e. parduotuvėse išleidžiama daugiausiai?

Atlikti tyrimai atskleidžia, kad KREDA klientai daugiausiai išleidžia užsienio interneto svetainėse. Tarp jų aiškus lyderis yra „Aliexpress“ elektroninė parduotuvė, toliau pagal populiarumą seka šios erdvės internete:

  1. „Aliexpress“
  2. „Google play“ programėlių parduotuvė
  3. Steamgames.com
  4. Melodics.com
  5. Playstation.com

Išanalizavus, kur ir kiek išleidžia „MasterCard“ kortelių savininkai vyrai ir moterys, galima daryti išvadą, kad lietuviai ne tik linkę įsigyti prekių iš „Aliexpress“, bet ir mėgsta žaisti žaidimus, žiūrėti filmus bei noriai ugdo savo muzikinius gabumus, pasitelkdami platformas internete.